Sunday, March 27, 2011

LIGHT DINNER

Stala sam na vagu nakon 6 mjeseci i doživjela šok. Roba me već duže vrijeme zateže i šavovi pucaju, ali nisam se toliko zabrinula, sve do jučer, kada sam brojke kilograma ugledala na displeju vage. Na vagu sam stala prije odlaska na večeru kod Biljane i Nenada, loš tajming. Srećom, kuhala je nešto vrlo dijetalno, vrlo ukusno, kao i obično. Pavo i Vesna su na dijeti, pa su sve u tom stilu, kupili XXL pekač za kruh. Donijeli su svježe ispečeni kruh, kako bi što slasnije "toćali" dijetalni riblji saft. Potrudila sam se uslikati mobitelom (kvaliteta slika je stvarno jadna) Biljanine slow-food bakanalije. Preskočila sam uslikati jedan slijed - crni rižoto od sipa - jer smo bili previše zabavljeni jelom. Od sutra sam na weight watchingu.











LinkWithin

Related Posts with Thumbnails