Saturday, June 08, 2013

DOLAZAK PRIJATELJICE IZ ZAGREBA


Moja prijateljica došla je u rodni grad na proslavu 30 godina mature.
Mali dašak Zagreba iz njene kozmetičke torbice
šaljem M.
koja bi vjerojatno uživala isprobavajući ove divote.









Lijevi ljubičasti parfem je mmmmmmmmmmmm iris godine.

Moja prijateljica je zatim istresla dvije vreće knjiga koje mi je donijela za poklon.
I brdo garderobe koje se želi riješiti (nisam slikala).


Nešto testera u kozmetičkoj torbici.


Ali to nije sve...
Čajevi Marrakech mint, Rooibos lemonita, Raiboos naranča i đumbir...
Razlog da izvučem svoju zvjerku od fotoaparata i pokušam se igrati Hoyke.





Sve sam pokušala uslikati svojom satelit kamerom Nikon, kojom se ne znam koristiti.
Svaki put kad ju uhvatim u ruke, prvo moram otvoriti bilješke tj uputstva,
 kako bi shvatila koje dugme moram pritisnuti. 
Od 50 okidanja u raznim programima, od automatik do manuelnog, 
ispadne par koliko toliko oštrih slika.
Ovo gore su razne varijacije, s tim da nisam zapamtila što sam čarobirala i pritiskala po aparatu.
Krajnje komplicirano.
Vrijeme je opet za uputstva.


Jer za kraj želim uslikati jedan slatki poklon, 
od kojeg se čovijek udeblja dok ga gleda.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails