Sunday, June 06, 2010

STC 2



Jučer odgledala SEX AND THE CITY 2 u Osijeku. Premijera je posvuda po svijetu, pa me veseli da držimo korak sa svjetskim kinoprojekcijama. Večernji izlazak u šetnju po osječkom keju uz Dravu + projekciju u 21.30 (vrlo kasno!!) odradila sam sa još tri žene, kako bi bile u kompletu: Filipa je bila Carrie, Rahelu je zapala uloga Samanthe, Željka je bila Charlotte, a ja, naravno, Miranda.
Filipa me je  ukorila i rekla da sam se ja modno izblamirala na ljetovanju u Tunisu, jer sam po pustinji hodala obučena kao smlata, dok ....pogle njih ...u dizajnerskim krpicama.

Evo što obučeš kad ideš jahati deve u pustinju.

 A, evo mene, modno neosvještene u pustinji.

Sa zanimanjem sam pročitala ovaj post na blogu Mirror Mirror gdje se raspravlja koliko je dizajnerski stan u kojem stanuju Carrie i Faca u skladu sa njenim ukusom i osobnosti. Moram priznati da mi se više sviđao njen stan u STC1, kojeg možeš vidjeti ovdje.

Na početku filma, par taktova Alicie Keys podsjetilo me koliko je ta njena verzija (bez Jay - Z) pjesme NEW YORK bolja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails