Saturday, February 12, 2011

HECTOR

Konačno jeftina i zanimljiva paperback izdanja na policama Konzuma.
Mirna, poznata kao gutačica knjiga, otkrila mi je biblioteku Znanje.
Zapravo, možda riječ "otkrila" nije najprikladnija.
Vidjela sam ja te knjižice i prije, čak i pročitala Melody Brown (very good!), 

ali tek sada sam osvjestila da knjige redovno izlaze već mjesecima po cijeni od bijednih 19.90 kn!
Upravo pročitala ovu knjižicu o psihijatru Hectoru, koju toplo preporučam.

Uz špeceraj, jučer sam kupila Filipi ovu malo podeblju knjižicu (432 strane)
jer je kukala da je sve pročitala i da nema što čitati.

Previše knjiga,premalo vremena. 
Trebalo bi mi jedno bolovanje, npr slomljena noga,
koja bi me prikovala uz krevet.
Možda bi onda stigla pročitati  sve što želim, 
da i ne spominjem sve filmove koje želim pogledati!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails