Sunday, March 13, 2011

FASHION WEEK



Filipa je čitav dan bila duboko nesretna što ne živi u Zagrebu i što nije na Dove Fashionu
koji se ovih dana tamo održava.
Javljala se na sve moguće nagradne natječaje, kako bi dobila ulaznicu - ali nije imala sreće.
Vjerojatno bi joj bilo jako uzbudljivo prisustvovati takvom modnom događaju,
ali za sada će se morati zadovoljiti samo ovim izvanrednim slikama
koje dočaravaju atmosferu na Fashion Weeku u New Yorku.
Kad mi je već oko okrznulo damu u prvom redu, Anu Wintour, pogledaj, ako nisi, njen dokumentarac
u kojem se prikazuje što se dešava tijekom nastajanja rujanskog izdanja časopisa Vogue.
Njen odgovor na Vrag nosi Pradu.






Ove fotografije napravio je Jamie Beck, 
a njegove ostale fenomenalne i prekrasne fotke
molim te pogledaj ovdje.
Stvarno su posebne!

A dok je Filipa šizila po kući, ja sam bila vrijedna  i napravila.......



...........dva kolača.

Muffine sa bananom,  (ako želiš probati,recept je ovdje)

i kolač od maka.

Taj kolač sam pravila par puta, i  nisam zadovoljna rezultatom - 
ispadne pomalo "zdenfano" i gnjecavo.
Ne znam u čemu griješim, ukusan je, 
ali moglo bi to i bolje ispasti.
Onaj koji sam ja jela u originalu je odličan, mekan i spužvast.

Recept za besposlene babe:


                                Mali kuglof od maka – od Vese sestrične

U jednu posudu dobro žlicom pomješajte sve mokre sastojke
1 kiselo vrhnje, 1 ½ dl mlijeka, 2 žlice limuna (soka) a u drugu posudu sve suhe sastojke:
25 dkg brašna oštro, 10 dkg šećera, 1 prašak za pecivo, 1 vanilija, 2 žlice maka u zrnu, (a ne mljevenog), ½ žlice cimeta, 2 žličice naribane limunove kore

Uliti mokre sastojke u suhe I umješati žlicom samo toliko da se sastojci spoje. 
Izliti u kalup, posuti s malo smeđeg šećera. Peći 30 min na 200 
tj zapravo 
(10 min na 200, a onda smanjiti na 170)
  Ako se gore zapeče, prekriti folijom I vratiti u rernu te dalje peći.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails