Sunday, March 06, 2011

FAŠNIK TIME

Nismo li bile kreativne?
..... u 2004.
......i u 2008.


Kad sam shvatila da mi je stavljanje slika na blog postalo  nešto kao razbijanje monotonije dok kuham ručak (malo trčim do šerpe da promješam, malo trčim do kompjutera da kliknem mišem, i tako u krug -pravi multitasking), na brzinu sam otvorila novi blog i počela sortirati stare slike napravljene u WAY OUT-u koje možeš pogledati ovdje. Ali i dalje sam vrijedna pa slažem porodične slike na drugi blog, a usput sam sortirala i slike Đurđine unučice, a Darkove kćerke, na blogu koji sam napravila za nju. Jako volim sortirati slike. Još kada bi me netko i plaćao za to!
Happy ti bio Fašnik Time i što manje krofni molim!

 Umjesto krofni napravila sam kolač sa suhim brusnicama,
koji je polučio veliki uspjeh među porodičnim masama,
pa sam ga već par puta pravila.


 Preporučam. Recept slijedi ...



BRZI KOLAČ  –odlično!!!!!!

Umješaj 3 cijela jaja s malo soli i 2 dcl šećera,  vanilin šećerom i ribanom koricom limuna. Dodaj 1,5 dcl ulja mješaj i dodaj 2 dcl mlijeka te 0,5 dcl ruma, prašak za pecivo i postepeno 4 dcl oštrog brašna. U namazani i pobrašnjani lim ulij pola smjese. Stavi peći na 200 C, da se malo stisne (5-10 min). Za to vrijeme naribaj 3 kisele jabuke i rasprostri po tijestu, pospi  šaku sušenih brusnica (ili grožđica) i krupno narezanih oraha prema ukusu. Preko toga stavi ostatak tijesta, tako da pokrije voće i nastavi peći dok se ne ispeče (oko pola sata), ne smije se presušiti. Kad se ohladi , nareži na kocke.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails